С какъвто и бизнес да се занимавате, неизбежно идва моментът, в който трябва да вложите пари за реклама. Дори и да сте изпълнили перфектно всичко от бизнес плана си, успешният старт зависи пряко от добрата рекламна кампания!
Ако говорим за магазини за цветя, може би ще кажете че те нямат нужда от специална маркетингова кампания, тъй като този вид стоки се продават добре по всяко време от годината. Ако се замислите, почти всеки има саксии с цветя в дома си, а поводите на поднесем живописен букет са наистина много. Най-близкият е 8-ми Март, когато пред цветарските магазини има километрични опашки от хора, които искат да се сдобият с красиво цвете за някоя дама!
Вие обичате ли да чакате по опашки?
Оттук можете да започнете вашата рекламна кампания. Да спечелите своите клиенти, казвайки им че чакането за букет е вече отживелица. Край на безкрайните опашки и „да“ на бързото клиентско обслужване! Можете да си направите и онлайн магазин наред с физическия, или пък да наемете повече персонал, който да оказва ефективно консултиране по всяко време.
Въздейства ли визията на нашия сайт/магазин върху клиента?
Разбира се, че да! Наистина е много, много важно не само да вложите в Интернет реклама, но и в изработката на красива табела, или рекламни материали, които да привличат вниманието на клиента. Това е ключов фактор за спечелването на нови посетители и клиенти, поради факта че хората възприемат първо със сетивата си и едва след това идва и ред на второто впечатление. – Породено от самото обслужване!
Повечето магазини за цветя залагат на една и съща тематика – флоралната. И разбира се, че това ще е така, при факта че там се продават именно цветя… Каква друга ми могла да бъде тематиката при това положение?
Е, всъщност можете да изберете различното и да подходите креативно. Например, можете да насочите бизнеса си с цветя към арт решенията от рода на кошница с цветя + хубаво вино, или шоколадово изделие. По този начин ще изпъкнете сред останалите търговци в бранша със своите различни решения, които не могат да се намерят масово на пазара!
Включете всичко това в своята реклама. Вместо „магазин за цветя“, напишете на своята рекламна табела „флорални арт решения“, или нещо подобно. Така ще събудите любопитството на минувачите и влизайки в търговския обект, те няма да си тръгнат с празни ръце!
Можем да ви изброим безброй полезни идеи за това как да направите визията и бизнеса си интересни. Но нека оставим малко и за вас J. Опивайте се да проявите известна доза творчество и междувременно посетете онлайн магазин Tiare – един от най-добрите сред бутиците за цветя!