Чат бот съпорт за посетителите на онлайн магазина: потребителско изживяване без аналог

Интелигентният подход е водещ фактор при развиването на интернет бизнес, в частност онлайн магазин. От неговото създаване, до утвърждаването на бранда във виртуалното пространство и социалните мрежи – всяка една стъпка от бизнес плана и маркетинг стратегията е нужно да бъде внимателно обмислена и правилно комбинирана с всички останали рекламни инструменти, които предстоят да бъдат използвани на всяка цена. Чат бот кампанията е сред множеството похвати, които всеки един маркетолог би могъл да приложи, за да оптимизира обслужването и разходите, да подобри възвръщаемостта на инвестираните средства.

Подходящи „служители“ ли са чат ботовете в онлайн търговията

Чатбот, Чат, Робот, Миг, Технология, Помощ, Приложение
чат бот

Модерните технологии дават на съвременния предприемач безкрайно много възможности, от които да се възползва, за да увеличи търсенето и предлагането, а респективно и продажбите. В случая е разумно да се плати дори и висока чат бот цена, за да се създаде смислен диалог с потребителите, да се откликне на техните запитвания мигновено, което на свой ред ще подобри обслужването, без да се разчита единствено и само на човешкия фактор.

С помощта на чат бот кампаниите се постигат много добри резултати, които са също така и устойчиви във времето. В дългосрочен план се очаква значителен ръст на приходите, както и постигане на висока информираност, която държи клиентите винаги осведомени за най-новите продукти и промоции, актуалните отстъпки и предстоящите търговски кампании, предвещаващи силно намалени цени, от които всеки е добре да се възползва.   

Какви са основните им предимства

Чатбот, Чат Бот, Обучение На Бота, Автоматизация, Робот
виртуален асистент

Чат бот функцията носи след себе си многобройни ползи, които имат пряко отношение към популяризирането на бранда и неговото дълготрайно утвърждаване на онлайн пазара. Основните предимства на тази кампания се характеризират с достъпните цени на услугата, но също така и с:

  • Възможността за интелигентен съпорт на голям брой потребители, които могат да зададат различни по вид въпроси, включително и запитвания за цени;
  • Минималното време за реакция, спестяващо време на посетителите на сайта, за които е важно да бъдат обслужени качествено;
  • Навременното осведомяване на аудиторията за новостите и актуалните цени;
  • Оригинално изпратените съобщения, които ще привлекат интереса на клиента и ще го накарат да провери какво се предлага в онлайн магазина. Съдържанието се изпраща по интересен и ненатрапчив начин, което води до още по-добри резултати;
  • Автоматизирането на всеки един от разговорите, превръщайки ги в смислен диалог и подробен анализ на получените данни за потребителя. Това е невъзможно при физическото обслужване, което има определен лимит и при което често се допускат банални грешки.

Цената на успеха не винаги е твърде висока. Понякога е нужно просто да приложим правилния подход, който ще ни отведе до желаните позиции, притежаващи потенциала да подобрим и затвърдим още повече във времето. Чат бот кампанията е уникален начин да оптимизираме бизнеса, да го направим още по-печеливш, успешен и перспективен.

Могат ли напълно да заместят физическото асистиране при пазаруване

Балон, Съобщение, Приказки, Каже, Комуникация, Чат
съобщение

Доста хора се питат дали е възможно да заменят изцяло физическото обслужване с чат бот асистент, също както и каква ще бъде цената за подобно автоматизиране на клиентското консултиране. Всеки е добре да знае, че въпреки безспорните си предимства, този вид маркетинг кампания не би могла да отмени на 100% човешкия фактор, превръщайки се в единствен способ за обслужването на клиентите.

Дори и да бъде изцяло персонализиран съгласно спецификите на платформата, виртуалният служител би могъл да не се справи успешно с консултирането, ако въпросът не бъде коректно зададен. Това на свой ред ще доведе до необходимост от перифразиране (дори и няколко пъти), така че информацията да бъде точна, а респективно и отговорът на чат бот сътрудника. Рискът от едно недобро потребителско изживяване е значителен в подобни случаи, а това неминуемо ще се отрази и върху репутацията на бранда.

За да не бъде цената за подобна „екстра“ твърде висока на финал, е задължително кампанията да бъде професионално проведена, а всеки един аспект внимателно обмислен и преценен, така че машинният продавач-консултант да предложи на клиента високо ниво на обслужване по всяко едно време на деня и независимо от отправените към него запитвания.