Имейл маркетинг за онлайн бизнеса – цели, предимства и резултати

Социалните медии са превзели ежедневието ни, те ангажират вниманието ни в дългосрочен план, което би могло да бъде използвано и за бизнес цели, като например създаването на работещи маркетинг кампании с висока възвръщаемост. Освен ефективни, предлаганите за имейл маркетинг цени също не бива да остават в сянка – те са изгодни и дотам достъпни, че всеки лесно би могъл да предприеме подобна стратегия за своя бизнес, за да го развие и подобри печалбата, за да оптимизира интернет присъствието си и да направи впечатление.

Защо да заложим на имейл маркетинга за развитието на бизнеса

Социалните Медии, Социална, Media, Website, Икони
социална медия

Освен с атрактивни цени и разнообразие от продукти и услуги, можем да привлечем вниманието на целевата аудитория и с въздействащи послания, които ще направят бранда ни разпознаваем и предпочитан. Имейл маркетингът е добра възможност да насочим призив за действие, да напомним за себе си, да „погъделичкаме“ интереса на потенциалния клиент и да го задържим. Този вид реклама е подходяща за почти всички видове бизнеси, защото помага за изграждането на трайни отношения с широката публика, финансово изгоден е и води до много добра възвръщаемост.

Кои са 6-те най-големи предимства на този вид кампания

Телефон, Мобилен, Повикване, Samsung, Iphone, Sms
имейл реклама

Ниските цени за реклама са водещ критерии при избора на конкретна маркетинг стратегия, която да приложим при създаването или подобряването на развиваната от нас дейност, с цел оптимизирането на разходите и затвърдяването на установените пазарни позиции. Ето и какви са водещите предимства на имейл кампаниите:

  • Успешно привличане на аудиторията, която проявява интерес към Вашите продукти, темата на бизнеса Ви, цените, и онова, което искате да изпратите като послание;
  • Висок отклик – обратната връзка е много важен аспект от провеждането на рекламна кампанията и изобщо от управлението на бизнеса. При изпращането на информация за специални оферти, намалени цени, нови продукти/услуги или за нещо друго, клиентите ще бъдат навременно осведомени за това, без да им се налага да Ви търсят в интернет, да губят време в намирането на атрактивни предложения и прочее. Това прави имейл маркетинга чудесен начин за привличане на повече клиенти, които с лекота ще намират, каквото им е нужно, изпращайки отзиви и оценки за онова, което правите;
  • Рентабилност и ефективност – предлаганите цени за интернет рекламни кампании трябва да бъдат поносими, за да могат клиентите да си ги позволят. Също така, те трябва напълно да отговарят качеството на предлагания продукт, който освен рентабилен, да е и ефективен. Точно това може да се каже за имейл маркетинга – той е сравнително евтин метод, който се свързва с бърза организация и мигновени резултати;
  • Лесно таргетиране – още едно огромно предимство на имейл маркетинга! Налице е възможността да се „филтрира“ аудиторията, за да бъде съобщението изпратено до точно тези хора, които ще проявят най-голям интерес към предлаганите продукти и цени;
  • Популяризиране на бранда – когато търговската марка е позната на повече хора, шансът за успешни продажби нарастват паралелно с броят посещения на сайта. Стратегическото планиране ще изгради стойност, а съдържанието интригуващо;
  • Малки инвестиции на фона на големи печалби – нима това не е мечта на всеки един собственик на онлайн магазин? С помощта на имейл маркетинга е напълно възможно да бъдат постигнати именно такива резултати.

Цената на успеха не е непосилно висока, стига да заложим на правилните рекламни стратегии в най-подходящия етап от развитието на бизнеса. Уцелим ли правилния момент, шансът да сме победители в сферата си на развитие става напълно реален.

Какви стратегии предлагат от Digital Expert

Икона, Икони, Бутон, Бутони, Mail, Email, Съобщение
поща

Важната информация трябва да бъде поднесена на потребителите по оригинален и запомнящ се начин. Именно това ще направи и фирма Digital Expert – ще заложи на пълната автоматизация и интеграция за Вашия бизнес, ще се фокусира върху силните страни на онлайн магазина, валидирайки най-успешните стратегии и изправяйки се дори и пред най-сериозните пазарни предизвикателства. Разработката на стойностно рекламно съдържание е също част от  кампанията, която цели максимално ангажиране срещу една напълно допустима цена.