Ключови точки за писане на добри обяви за работа

След като прегледате най-добрите примери за обяви за работа, вие сте в много по-добра позиция да започнете да пишете страхотни обяви за работа, които ще опростят процеса на наемане. Ето някои полезни точки, които ще ви помогнат да видите най-добрите резултати от вашите обяви за работа:

1.Писане за търсещи работа

Когато пишете нещо, трябва да мислите кой ще го прочете. Обявите за работа не правят изключение.

Когато пишете обява за работа, помислете за вашия идеален кандидат и какво бихте искали да видите в дадена обява. Какви ползи или информация за фирмената култура ще им харесат? Можете ли да използвате изображения или видеоклипове, които дават добър имидж на вашата компания и да привличат вниманието им?

Не забравяйте да пишете и от първо и второ лице. Използвайте „ние“, „вие“, „наш“ и „нас“, за да започнете да изграждате връзка и да помогнете на хората да се почувстват така, сякаш говорите директно с тях.

Добри обяви за работа

2.Бъдете кратки

В обявите за работа трябва да се включи много информация, от списъци с отговорности до обобщения на фирмената култура. В същото време обаче е важно рекламите Ви да са възможно най-кратки.

Ако обявата ви е твърде многословна, хората вероятно ще я пропуснат. Вместо това те ще отидат и ще разгледат обява от някой от вашите конкуренти, което означава, че можете да загубите от квалифицирани кандидати.

Ако обявата е твърде дълга, също има шанс те да прочетат твърде много и в крайна сметка да пропуснат важна информация, която може да ги откаже от кандидатстване, защото ще пропуснат съществената част.

3.Не усложнявай процеса

Освен че обявата ви за работа трябва да бъде кратка, тя трябва да бъде написана и формулирана просто. Избягвайте твърде много дълги и сложни изречения. Избягвайте жаргона и сложните думи.

Не забравяйте, че целта е да улесните хората да прочетат вашето предложение и да разберат какъв тип кандидат търсите.

Ако е твърде трудно да се разбере какви са отговорностите на работата или какво представлява вашата компания, хората може да решат, че работата не е за тях. Това ще затрудни попълването на позицията.

4.Съсредоточете се върху формата

Въпреки че всички примери за обяви за работа, изброени по-горе, са за различни позиции в различни видове компании, всички те имат едно общо нещо: страхотно форматиране.

Правилното форматиране подобрява четливостта на вашата обява за работа и й помага да изглежда по-професионално. Ето някои основни съвети за форматиране, които трябва да имате предвид:

– Използвайте удебелени заглавия, за да разделите секциите

– Използвайте списъци с водещи символи за отговорности, умения, образователни изисквания и др.

5.Направете обявата позитивно и привлекателно

И накрая, уверете се, че тонът ви е положителен и ангажиращ. Дори ако насърчавате сериозна работа с голяма отговорност, ако я направите да изглежда твърде плашеща и интензивна, хората ще се колебаят да кандидатстват. В резултат на това ще ви отнеме повече време, отколкото бихте искали, за да заемете позицията и да поддържате бизнеса си безпроблемно.

6.Направете го подходящ за SEO

В наши дни повечето хора търсят работа онлайн. Поради това е важно обявата ви за работа да е подходяща за SEO.

Правилното форматиране допринася много за SEO съвместимостта и улеснява хората да намерят органично вашата реклама, когато търсят работа.

Не забравяйте да използвате и подходящи ключови думи. Напишете списък с ключови думи, които хората вероятно ще въведат, когато търсят работа като тази, която рекламирате, след което ги включете (естествено, разбира се) в длъжностната си характеристика.