Всеки аромат ни въздейства по определен начин, бил той положителен, или негативен. И все пак ни въздейства, а това ни навежда на мисълта, че е много важно да подбираме внимателно с какъв парфюм се пръскаме в ежедневието си, също както и какви ароматизатори взимаме за дома и офиса. Целта, обаче, е винаги една – да ни ухае приятно и да усещаме свежест… И имайки предвид огромния избор от всякакви видове аромати за всякакви видове помещения, няма как да си помислим, че бихме се затруднили в решението да си купим един единствен. Е, със сигурност ще се позачудим между два, или три, но водени от усещането, което дадена миризма ни дава, все ще направим някакъв избор!
А какво роля имат ароматите за това да имаме успешен бизнес, също както и за да можем да въздействаме положително върху клиентите/партньорите си? Навярно никаква, или не съвсем… Само се замислете какво е чувството, когато например посетите някой магазин за дрехи, а в него се носи уникален аромат! Не Ви ли се иска да останете там за по-дълго време, тъй като се чувствате просто невероятно, замаяни от пролетно ухание, или такова на морска свежест… – Със сигурност, да!
Същото важи и за всеки офис, който е обект на чести посетители. Ако в него е поставен ароматизатор, излъчващ разтапящо сетивата ухание, то всеки един клиент би се завърнал отново на същото място и то с най-голямо удоволствие, като това е само в голям плюс за неговия собственик. Така бизнесът ще върви много по-успешно, а хората ще си спомнят с положителни чувства за обекта, в който са се намирали преди месец, или дори години! Да, точно такава сила имат добре подбраните аромати. Те носят приятни спомени и ни карат да се връщаме назад в миналото, само и единствено като се докоснем отново до тях…
Навярно сте чували за така наречения арома маркетинг, който намира все по-голямо приложение в съвременния бизнес. В стремежа си да постигне възможно най-добри резултати, всеки бизнесмен е готов на всичко, за да се радва на добра печалба и добри отзиви от страна на клиентите си. Важно място тук заема рекламата, която включва безброй методи, за да може да се нарече успешна. Арома маркетингът е част от маркетинговата стратегия, която е неизменна част от стартирането, или подобряването на даден бизнес – без значение в какво се състои той. Заложете на добрия аромат и не се съмнявайте в неговата сила. Той може да въздейства на Вашите клиенти и партньори по такъв начин, че те да искат винаги да бъдат част от бизнеса Ви, присъствайки в него по какъвто и да е начин. Професионалното ароматизиране на помещения е страхотен начин да популяризирате дейността си по един деликатен, нестандартен и ненатрапчив начин. Заложете на това и бъдете сигурни, че арома маркетингът ще „проработи“ и за Вас. Просто му се доверете и се насладете на резултатите!
Аромакологията е наука, която се занимава с изучаването въздействието на ароматите върху човешката психика. Оттук възниква и схващането, че уханията са ефективен инструмент, с който можем да боравим при развитието, или подобряването на нашия бизнес. Колкото и странно да Ви се струва това сега, ако приложите арома маркетинг в бизнеса си, Ви гарантираме че няма да останете разочаровани нито за миг. Вдъхнете живот на всяко едно помещение и му придайте индивидуалност. Направете го като притегателна точка за всеки един клиент и разчитайте на 100%, че арома маркетингът ще оправдае очакванията Ви…
Имайте предвид, че всяко едно помещение си има своята специфика. Именно затова и ароматът за него трябва да бъде подбран много внимателно. Не можете просто да изберете някакво ухание и да го внесете в офиса, или магазина си. Добре е да се съобразите с бранда, с вида на бизнеса, който развивате, също както и с клиентите си. Арома маркетингът ще Ви помогне да вземете най-правилното решение в тази посока, затова разчитайте на него и се пригответе за перфектни резултати. Те няма да закъснеят!