Какво трябва да знаем за арома маркетинга и какво приложение намира той в бизнеса?

Всеки аромат ни въздейства по определен начин, бил той положителен, или негативен. И все пак ни въздейства, а това ни навежда на мисълта, че е много важно да подбираме внимателно с какъв парфюм се пръскаме в ежедневието си, също както и какви ароматизатори взимаме за дома и офиса. Целта, обаче, е винаги една – да ни ухае приятно и да усещаме свежест… И имайки предвид огромния избор от всякакви видове аромати за всякакви видове помещения, няма как да си помислим, че бихме се затруднили в решението да си купим един единствен. Е, със сигурност ще се позачудим между два, или три, но водени от усещането, което дадена миризма ни дава, все ще направим някакъв избор!

цветя

А какво роля имат ароматите за това да имаме успешен бизнес, също както и за да можем да въздействаме положително върху клиентите/партньорите си? Навярно никаква, или не съвсем… Само се замислете какво е чувството, когато например посетите някой магазин за дрехи, а в него се носи уникален аромат! Не Ви ли се иска да останете там за по-дълго време, тъй като се чувствате просто невероятно, замаяни от пролетно ухание, или такова на морска свежест… – Със сигурност, да!

Същото важи и за всеки офис, който е обект на чести посетители. Ако в него е поставен ароматизатор, излъчващ разтапящо сетивата ухание, то всеки един клиент би се завърнал отново на същото място и то с най-голямо удоволствие, като това е само в голям плюс за неговия собственик. Така бизнесът ще върви много по-успешно, а хората ще си спомнят с положителни чувства за обекта, в който са се намирали преди месец, или дори години! Да, точно такава сила имат добре подбраните аромати. Те носят приятни спомени и ни карат да се връщаме назад в миналото, само и единствено като се докоснем отново до тях…

Навярно сте чували за така наречения арома маркетинг, който намира все по-голямо приложение в съвременния бизнес. В стремежа си да постигне възможно най-добри резултати, всеки бизнесмен е готов на всичко, за да се радва на добра печалба и добри отзиви от страна на клиентите си. Важно място тук заема рекламата, която включва безброй методи, за да може да се нарече успешна. Арома маркетингът е част от маркетинговата стратегия, която е неизменна част от стартирането, или подобряването на даден бизнес – без значение в какво се състои той. Заложете на добрия аромат и не се съмнявайте в неговата сила. Той може да въздейства на Вашите клиенти и партньори по такъв начин, че те да искат винаги да бъдат част от бизнеса Ви, присъствайки в него по какъвто и да е начин. Професионалното ароматизиране на помещения е страхотен начин да популяризирате дейността си по един деликатен, нестандартен и ненатрапчив начин. Заложете на това и бъдете сигурни, че арома маркетингът ще „проработи“ и за Вас. Просто му се доверете и се насладете на резултатите!

Аромакологията е наука, която се занимава с изучаването въздействието на ароматите върху човешката психика. Оттук възниква и схващането, че уханията са ефективен инструмент, с който можем да боравим при развитието, или подобряването на нашия бизнес. Колкото и странно да Ви се струва това сега, ако приложите арома маркетинг в бизнеса си, Ви гарантираме че няма да останете разочаровани нито за миг. Вдъхнете живот на всяко едно помещение и му придайте индивидуалност. Направете го като притегателна точка за всеки един клиент и разчитайте на 100%, че арома маркетингът ще оправдае очакванията Ви…

Имайте предвид, че всяко едно помещение си има своята специфика. Именно затова и ароматът за него трябва да бъде подбран много внимателно. Не можете просто да изберете някакво ухание и да го внесете в офиса, или магазина си. Добре е да се съобразите с бранда, с вида на бизнеса, който развивате, също както и с клиентите си. Арома маркетингът ще Ви помогне да вземете най-правилното решение в тази посока, затова разчитайте на него и се пригответе за перфектни резултати. Те няма да закъснеят!